کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت جزئیات پشتیبانی چاپگر و عملکرد برنامه‌ها برای Arm در ویندوز 11 نسخه 24H2 را منتشر کرد

این هفته، مایکروسافت بروزرسانی ویژگی نسخه 24H2 ویندوز 11 را برای رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم Copilot+ منتشر کرد که به زودی پس از آن نیز ارائه شد. در حالی که این غول فناوری برخی از ویژگی‌های جدید و اختصاصی رایانه‌ های شخصی Copilot+ را در یک پست وبلاگ شرح داده بود، امروز صبح در یک مقاله پشتیبانی جداگانه، اطلاعات بیشتری در مورد پشتیبانی از چاپگر و برنامه نیز اضافه کرد.

 

ویندوز 11 روی آرم پشتیبانی از برنامه‌ ها و چاپگر ها به طور کامل

 

از نظر پشتیبانی از برنامه، مایکروسافت می‌گوید که برنامه‌ های ویندوز باید با رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم مانند رایانه‌های x86 کار کنند و نیازی نیست که حتماً از فروشگاه مایکروسافت باشند. با این حال، این شرکت اضافه می‌کند که برنامه‌ هایی که به‌ طور خاص برای ویندوز روی آرم بهینه‌ سازی شده‌اند، عملکرد بهتری خواهند داشت.

مایکروسافت می‌نویسد:

آیا می‌توانم برنامه‌ های ویندوز خود را روی رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 اجرا کنم؟ بله، شما می‌توانید اکثر برنامه‌ های ویندوز را روی رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 نصب و اجرا کنید، درست مانند سایر رایانه‌ های شخصی ویندوز 11. برنامه‌ ها نیازی به دریافت از فروشگاه مایکروسافت در ویندوز ندارند. برنامه‌ هایی که برای رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز بازسازی شده‌اند، بهترین عملکرد را خواهند داشت. بسیاری از برنامه‌ های برتر ویندوز قبلاً برای رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز بازسازی شده‌اند و موارد بیشتری در راه است. برنامه‌ های دیگری که برای رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز ساخته نشده‌اند، با استفاده از شبیه‌ سازی به‌ طور یکپارچه اجرا می‌شوند. رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 که ویندوز 11 24H2 را اجرا می‌کنند، شامل شبیه‌ ساز Prism برای بهبود عملکرد برنامه‌ های شبیه‌ سازی شده هستند.

در ادامه بحث در مورد چاپگرها، مایکروسافت اضافه کرده است که چاپگرها نیز باید با رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم مشابه با نحوه عملکرد آنها در سیستم‌ های x86 کار کنند. همچنین به‌ طور خاص ذکر شده است که چاپگرهای مبتنی بر Mopria بدون هیچ مشکلی کار کنند. مایکروسافت سال گذشته آزمایش WPP یا Windows Protected Print Mode اختصاصی موپریا را برای Windows 11 24H2 آغاز کرد.

علاوه بر چاپگرها، به سایر دستگاه‌ های جانبی نیز اشاره کرده است. مایکروسافت می‌نویسد:

آیا می‌توانم از چاپگرها و سایر لوازم جانبی با رایانه شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 خود استفاده کنم؟ بله، شما می‌توانید. رایانه‌ های شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 از اکثر چاپگرها، از جمله چاپگرهایی که از استاندارد چاپ Mopria پشتیبانی می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. می‌توانید برای بررسی اینکه آیا یک چاپگر دارای گواهی Mopria است به mopia.org مراجعه کنید. تولید کنندگان بزرگ چاپگر مانند HP و Xerox برنامه‌ های پشتیبانی چاپگر را منتشر کرده‌اند که برنامه‌ های چاپ همراهی هستند که برای بهبود تجربه چاپ ویندوز طراحی شده‌اند.

لوازم جانبی در صورتی کار خواهند کرد که درایورهایی که به آنها وابسته هستند در ویندوز 11 تعبیه شده باشند، یا اگر توسعه‌ دهنده سخت‌ افزار درایورهای Arm64 را برای دستگاه منتشر کرده باشد. بررسی اینکه آیا توسعه‌ دهنده سخت‌ افزار نسخه درایوری را منتشر کرده است که روی رایانه شخصی مبتنی بر آرم ویندوز 11 اجرا می‌شود، ایده خوبی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50355 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/31 تعداد مشاهده: 832
سافت گذر